recycle

Biuro Gospodarki Odpadami Komunalnymi informuje, że właściciel nieruchomości, zgodnie z Regulaminem utrzymania czystości i porządku na terenie m.st. Warszawy, zobowiązany jest do zapewnienia firmie odbierającej odpady komunalne:
- swobodnego dostępu do miejsc odbierania odpadów komunalnych, umożliwiając opróżnienie pojemników bez narażania na szkodę ludzi, budynków bądź pojazdów, w tym w razie potrzeby udostępnienia podmiotowi odbierającemu odpady komunalne niezbędnych narzędzi, w szczególności: kluczy, kodów, pilotów do bram;
- dojazdu do miejsc odbierania odpadów komunalnych, w tym odśnieżenia drogi na terenie nieruchomości w okresie zimowym (§ 19 ust.1 ww. regulaminu).

W przypadku niespełnienia powyższych warunków właściciele nieruchomości z terenu 8 dzielnic, gdzie obowiązuje nowy system gospodarowania odpadami komunalnymi, otrzymają nalepkę od firmy wywozowej, informującą o braku możliwości odbioru odpadów zgodnie z harmonogramem z uwagi na zamkniętą altankę śmietnikową. W takim przypadku właściciel nieruchomości powinien skontaktować się z firmą odbierającą odpady, przekazać zgłoszenie pod numer 19115 lub przez portal warszawa19115.pl.

Odbiór śmieci odbywa się w godz. 6.00-22.00.