b_450_0_16777215_0_0_images_banners_jeden_numer.JPG

Rusza projekt usprawniający komunikację między mieszkańcami a stołecznym samorządem. Warszawiacy będą mieli do dyspozycji kilka kanałów komunikacji – wszystko to 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu. Jest to nowoczesny system komunikacji z mieszkańcami i pierwszy na taką skalę projekt w Polsce. Takie centra działają już z powodzeniem w innych dużych miastach Europy Zachodniej i Stanów Zjednoczonych; np. w Berlinie, Londynie czy Nowym Jorku.

- Zachęcamy mieszkańców do kontaktu z centrum za pośrednictwem wszystkich kanałów: infolinii 19115, portalu internetowego www.warszawa19115.pl, aplikacji mobilnej, a także poczty elektronicznej, faksu i chatu – powiedziała prezydent m.st Warszawy Hanna Gronkiewicz – Waltz. - Jest to system, który będzie cały czas usprawniany i unowocześniany poprzez dodawanie nowych funkcjonalności.

 

Kontakt dla mieszkańca – całą dobę, 7 dni w tygodniu. Projekt Warszawa 19115 to wspólne centrum kontaktu Urzędu Miasta, urzędów dzielnic i miejskich jednostek. Jego celem jest usprawnienie i uproszczenie komunikacji między mieszkańcami i warszawskim samorządem. Do dyspozycji mieszkańców każdego dnia jest zespół konsultantów (obecnie około 40 osób), którego zadaniem jest przyjmowanie i dystrybuowanie do odpowiednich komórek merytorycznych zgłaszanych spraw.

Warszawa 19115 to kilka różnych kanałów komunikacji: przede wszystkim numer infolinii - 19115, samoobsługowy portal internetowy: www.warszawa19115.pl, aplikacja mobilna, a także poczta elektroniczna, faks i chat. Usługi Warszawa 19115 będą dostępne 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu. Ich odbiorcą będą głównie mieszkańcy i stołeczni przedsiębiorcy, ale dotyczy to wszystkich - w tym także turystów i obcokrajowców.

Twoje sprawy pod jednym numerem Warszawa 19 115 to przede wszystkim jeden, wspólny dla całego miasta numer telefonu, za pośrednictwem którego mieszkańcy będą mogli uzyskać informację na temat funkcjonowania Urzędu Miasta i miejskich jednostek, usług (procedur i etapów realizacji spraw), planowanych wydarzeń, organizacji imprez kulturalnych czy remontów. Pod numerem 19115 będzie można także zgłosić każdą sprawę wymagającą interwencji administracji miejskiej (np. dziura w chodniku, nielegalne wysypisko śmieci czy błąkające się zwierzę) - z wyjątkiem interwencji związanych z bezpośrednim zagrożeniem życia, które obsługiwane są przez numer alarmowy 112.

Wprowadzenie jednego numeru – 19 115 – to bardzo duże ułatwienie i oszczędność czasu dla osób chcących załatwić swoją sprawę w urzędzie. Optymalizacja dzięki mieszkańcom Czekamy na opinie mieszkańców o funkcjonowaniu projektu, w tym jakości obsługi, oceny portalu i aplikacji pod kątem ich łatwości w obsłudze oraz przyjazności dla użytkowników. Uwagi można zgłaszać za pomocą: - portalu internetowego w zakładce

Opinie o portalu - aplikacji mobilnej Uwagi do aplikacji i oczywiście numeru tel. 19115. Zachęcamy też do zgłaszania uwag i pomysłów dotyczących funkcjonowania miasta; w tym celu na portalu i w aplikacji znajduje się specjalna zakładka - Zmieniamy Warszawę.